BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, March 26, 2008

Giant

Mood : ok~

My family and I went to Giant last night. Haiya..Pala Lala lg sakit sgt2 toh! and and..nada mood kn shopping. Ramai org..mcm pusu bkumpul..mcm sardin dlm tin. Jln bhimpit..jln slalu kna block..ergh..I hate that situations! Last2..Lala bali 1 tin lime coke. Bosan! na sbr kn kluar dr Giant ah. Ngusut rh my prents and drg pn sanak shopping tym crowded ah! ahahaha...mental brabish eyhs Lala ah..obvious! =p the guy yg pkai cap and bju putih a2..he's my brother.


(Last pic) antah spa kn toh! ahahahaha

Lps dr Giant..we went to KK kehkehkeh *kedai kaleenx~* Lala bli oreos..untuk djdkn flavor for my donuts. Then kmi k Gerai mlm lg. Bali some food..and of course *tongkeng* ahahaha... tongkeng addict! 'tongkeng' reminds me of Babu Dayang and Esa. Hahaha they are so funny!

0 comments: